است دیگر درمان وجود دارد تر از دیالیز برای دیابت با کراتینین 7.2
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است دیگر درمان وجود دارد تر از دیالیز برای دیابت با کراتینین 7.2

است درمان های دیگر از دیالیز برای دیابت با کراتینین 7.2 وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از درمان های رایج برای نارسایی کلیه است. برای بیمار مبتلا به دیابت با سطح کراتینین 7.2 آنها در حال حاضر در نارسایی کلیه، به طوری که آنها باید دیالیز در حال حاضر به طولانی طول عمر خود را. با این حال، برخی از بیمار می تواند عوارض جانبی دیالیز ایستاده است، آنها می خواهند را به برخی از درمان های دیگر غیر از دیالیز است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان دیابت با کراتینین 7.2؟
شما می دانید سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم آن را درست پایین تر با آن اراده سطح کراتینین بالا می رود. بنابراین در حال حاضر، برای این سوال که در بالا ذکر شد در درمان باید تمرکز این بیماری خود را دیگر از کاهش سطح کراتینین بالا.
هنگامی که آن را درمان نفروپاتی دیابتی می آید، کنترل سطح قند خون باید یکی از نکته کلیدی است. بر اساس این نقطه، بیمار باید برخی از راه های موثر برای اصلاح اختلال کلیوی را.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن می تواند بیمار را برای تصحیح اختلال کلیوی توسط چهار توابع آن کمک کند، آنها ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی می باشد. به طوری که است که می گویند، این نوع از درمان می تواند درمان خوب به غیر از دیالیز برای دیابت با کراتینین 7.2.
به شما بگویم حقیقت، اثر درمانی از این درمان نیز کاهش یافته است در صورتی که بیمار آن را خیلی دیر است. است که می گویند، پیش از بیمار می تواند آن را، اثر درمانی بهتر می تواند باشد. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند، شما ممکن است یک شانس زندگی مانند یک فرد عادی، حداقل، شما می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: